Jussi Tuohino INFRAn hallituksen puheenjohtajaksi

Jussi Tuohino Oulusta nousi äänestyksen jälkeen INFRAn vuoden 2022 hallituksen puheenjohtajaksi.

Alltime Oy:n hallituksen puheenjohtaja, yrittäjä Jussi Tuohino on valittu INFRA ry:n hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi. Jussi on ollut vuodesta 2012 asti INFRAn luottamushenkilötoiminnassa mukana.

Tuohino on toiminut myös Rakennusteollisuus RT:n hallituksessa infratoimialaa eli maarakentajia edustaen. INFRA on osa RT:n liittoyhteisöä.

”Laitan itseni likoon ja olen infran sanansaattaja. Raivaan aikaa kalenterista, jotta saadaan hommia aikaan”, Jussi Tuohino lupaa.

”Sitoudun ajamaan nelikaistaisuuden ja kaksiraiteisuuden asiaa”, Jussi kertoo.

INFRA on peräänkuuluttanut pääväyläverkon strategisten yhteysvälien rakentamista 2+2-kaistaiseksi ja 2-raiteiseksi. Tämä varmistaisi sujuvan, vähäpäästöisen ja kestävää kasvua tukevan liikenteen vuosiksi eteenpäin.

Kiinteistönhuolto- ja infrapalveluita tarjoava Alltime-konserni on perustettu vuonna 2006. Oululaislähtöinen yritys toimii nykyään valtakunnallisesti työllistäen noin 250 henkilöä. Toimipaikkoja yrityksellä on Oulun lisäksi Rovaniemellä, pääkaupunkiseudulla ja Lahdessa.

Jussi Tuohino toimii hallituksen puheenjohtajana ja osaomistajana myös kolmessa muussa INFRAn jäsenyrityksessä: Arctic Infra Oy:ssä, Ramago Oy:ssä ja JT Service Oy:ssä.

LISÄTIEDOT:
Jussi Tuohino, puh. 0400 292 800; etunimi.sukunimi@alltime.fi
Paavo Syrjö, toimitusjohtaja, INFRA ry, puh. 040 560 1803; etunimi.sukunimi@infra.fi

INFRA ry on infrarakentamiseen keskittyvien yritysten toimiala- ja työnantajaliitto Rakennusteollisuus RT:ssä. INFRAn noin 1 600 jäsenyritystä muun muassa rakentavat ja pitävät kunnossa väyliä, terminaaleja ja elintärkeitä kuntateknisiä verkostoja. Jäsenet tuottavat valtaosan Suomen infrapalveluista.