Janne Mäenpäästä RT:n koulutus- ja työllisyyspolitiikan asiantuntija

RATEKOssa pitkään työskennellyt projektipäällikkö Janne Mäenpää on nimitetty Rakennusteollisuus RT ry:n koulutus- ja työllisyyspolitiikan asiantuntijaksi.

Janne Mäenpää tulee toimimaan koulutus ja osaaminen -tiimissä ja osallistumaan tiimin toiminnan kehittämiseen ja sen valmisteluun. Pääasiassa Mäenpään vastuulla on ammatillisen koulutuksen kehittäminen ja yhteistyön lisääminen koulutuksenjärjestäjien suuntaan yhdessä toimialojen ja aluetoimijoiden kanssa. Sen lisäksi hän ylläpitää koulutukseen liittyviä tilastoja.

Mäenpää on aloittanut tehtävässä 1.1.2021. Työtehtäviin sisältyy myös RATEKOn koulutustoimintaan osallistumista. RATEKOssa hän on työskennellyt 2.8.2004 alkaen.

Koulutus- ja työllisyyspolitiikan asiantuntija raportoi RT:n koulutus- ja osaaminen -tiimin vetäjälle ja RT:n koulutus- ja työllisyyspolitiikasta vastaavalle yhteiskuntasuhdepäällikkö Lauri Pakkaselle. Mäenpään esimiehenä toimii jatkossakin RATEKOn rehtori Heidi Husari.

Jannen yhteystiedot muuttuvat sähköpostin osalta ja ovat janne.maenpaa@rakennusteollisuus.fi. Muut tiedot säilyvät ennallaan.

Heidi Husari  rehtori, Suomen Rakennusmedia Oy:n toimitusjohtaja