Peikko Finland Oy liittyi INFRAn yhteistyöjäseneksi

INFRAlla on 23 yhteistyöjäsentä, koska verkostoituminen koetaan elintärkeäksi. Tervetuloa mukaan toimintaan marraskuun alussa liittynyt Peikko Finland Oy.

PEIKKO on vuonna 1965 perustettu kansainvälinen perheyritys, jonka pääkonttori sijaitsee Lahdessa.

Peikko valmistaa erilaisia betoniliitoksia ja liittopalkkeja elementti- ja paikallavalurakentamiseen. Peikon innovatiiviset ratkaisut tekevät asiakkaiden rakentamisesta helpompaa, nopeampaa ja turvallisempaa.

Peikon tavoitteena on vaikuttaa rakennusprosessiin ja rakennukseen sen koko elinkaaren ajan: alkuvaiheen teknisiin ratkaisuihin, varsinaiseen rakentamisvaiheeseen sekä valmiin rakennuksen käyttöön.

Peikko on aina halunnut olla lähellä asiakkaitaan ja perustaa tuotekehityksensä ratkaisuihin, joilla se voi vastata asiakkaidensa tarpeisiin. Peikon tuotteet soveltuvat erinomaisesti myös infrarakentamiseen. Esimerkiksi toimitilarakentamisesta tutuilla lävistysraudoitteilla voidaan helpottaa huomattavasti paalulaattojen rakentamista ja siten säästää hankkeen kustannuksissa.

Lisätietoja: peikko.fi